- Domů
- Škoda Connect
Co jsou služby Škoda Connect a jejich rozdělení
Služby Škoda Connect umožňují propojit vůz s online světem. Tím rozšiřují funkce vozu a infotainmentu. Služby Škoda Connect Vám dají řadu možností, jak využít potenciál vozu na maximum a zároveň si usnadnit a zpříjemnit život.
Služby jsou rozděleny do logických tematických balíčků. Ať už chcete rozšířit možnosti infotainmentu (balíček služeb Infotainment Online), usnadnit péči o technický stav vozu (balíček Proaktivní servis), nebo získat přístup ke svému vozidlu Škoda na dálku (balíček Vzdálený přístup) Pomocníkem jim při tom je aplikace pro chytré telefony MyŠkoda.
1. krok
Stáhněte si aplikaci MyŠkoda pro své mobilní zařízení pomocí QR kódu nebo kliknutím na odkaz níže přejděte na portál Škoda Connect.
2. krok
Přihlaste se pomocí svého Škoda ID nebo si vytvořte nové.
Přihlaste se a zkontrolujte, které služby ve vašich vozidlech vyprší.
Podrobný videonávod vám pomůže s jistotou objednat prodloužení.
Nemáte služby vzdáleného přístupu?
Nyní dostupné i pro vozy Scala1, Kamiq1 a Karoq2 s infotainmentem Swing nebo Bolero.
1Vyrobené od kalendářního týdne 02/2019
2Vyrobené od kalendářního týdne 25/2020
Hlasoví asistenti
Aplikace pro infotainment
MyŠkoda
MyŠkoda je mobilní aplikace, která umožňuje využívat online služby Škoda Connect i související služby Smartlink+ využívající spojení mezi chytrým telefonem a vozidlem a další digitální služby, jako jsou manuály k vozidlům nebo specifické funkce trhu.
Škoda Connect Lite. Stáhněte si novou aplikaci Škoda Connect LITE a udělejte Váš vůz chytřejší.
Informace pro majitele nových vozů
Pro využívání Škoda Connect (dále jen „Služby“) je nutné uzavřít online samostatnou smlouvu se společností Škoda Auto a.s. U aktuálně nabízených nových vozidel jsou Služby poskytovány bezplatně po období 10 let u služeb Proaktivního servisu , resp. 3 let u Vzdáleného přístupu a Infotainmentu Online. Škoda Auto a.s. může změnit délku poskytovaného bezplatného období. Pro využívání Služeb bez krácení bezplatného období je potřeba provést registraci a aktivaci Služeb do 90 denní lhůtu od převzetí vozidla a to buď přes přes mobilní aplikaci MyŠkoda nebo webový portál Škoda Connect. V rámci procesu aktivace služeb vám bude zobrazena informace o dostupných Službách pro vaše vozidlo i délce bezplatného období. Služba Tísňové volání je aktivována již od okamžiku dodání vozidla bez nutnosti registrace a aktivace.
Dostupnost poskytovaných Služeb může být v každé zemi různá v závislosti na typu vozidla, roku výroby a výbavovém stupni daného vozidla. Některé Služby mohou být dostupné později po předání vozidla.
Služby jsou poskytovány pouze na základě veřejně dostupných telekomunikačních technologií. Z důvodu neustálého vývoje technologií, zejména mobilní sítě, nemůže Škoda Auto a.s. garantovat konzistentní dostupnost těchto Služeb po celou dobu jejich trvání. Možné vývojové změny mohou způsobit trvalou nedostupnost poskytovaných Služeb.
Pro používání Služeb je nutné datové spojení mezi Vaším zařízením (chytrý telefon, tablet, PC atd.) a datovým serverem. Toto datové spojení není zahrnuto v rámci Služeb. Bližší informace o Službách naleznete na www.skoda-auto.cz/technologie/skoda-connect nebo u Vašeho autorizovaného partnera Škoda.